ما را در سایت من زندگي مي كنم دنبال میکنید
برچسب: دیدار, نویسنده: بازدید: 124 تاريخ: پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 14:21
میگن: روزهای خوشی که آدم پشت سر میذاره تنها روزهایی هستن که در زمره سال های عمر حساب میشن. اگه بخوای اینطوری حساب کنی من خیلی جوانم و از اردیبهشت به اینطرف که از مسافرت برگشتیم فقط 3 هفته به سال های عمر من اضافه شده.
مرسی که هستی، اومدی، با هم تجربه های جدید ساختیم.
من زندگي مي كنم...ما را در سایت من زندگي مي كنم دنبال میکنید
برچسب: خوابی, نویسنده: بازدید: 136 تاريخ: پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 14:21
ما را در سایت من زندگي مي كنم دنبال میکنید
برچسب: ورزشی, نویسنده: بازدید: 127 تاريخ: پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 14:21
یه حس خوبیه چند روز پشت سر هم تعطیل باشه و مهتر از همه اینه که تعطیلی شنبه می افته روو تعطیلی آخر هفتهء خارجی ها.
دیروز از صب نشستم به درس خوندن. یادگیری زبان خارجکی.
تو: من الان بیدار شدم
من: از صدات مهلومه :-)
تو: می دیر بیدار نشدم، ساعت امروز تند تند حرکت کرده زود رسیده به ظهر :-)) وگرنه من همون وقت قبل بیدار شدم.
من با خنده: قول میدم این جمله ات رو حتما توو وبلاگم یادداشت کنم.
هم دیگه. خخخخخخخخ
من زندگي مي كنم...کاملا نمونه بارز از یه متولد ماه شکفتن هستم :-) روزهای بلند و آفتابی و ملایم، میشن دلخواه من.
که صب از خواب بیدار بشی ببینی هوا روشنه و خورشید نور ملایمی داره.
که شب که می خوای برگردی خونه، باز هوا روشن باشه.
می دونی، روزای پاییز و زمستون رو زمانی دوس داشتم که با هم می رفتیم خونه. دیگه اون موقع، همه روزها و شب های سال برام همون ساعت های طولانی و آفتابی بودن.
امروز صب بیدار شدم و متوجه شدم روزا خیلی کوتاه شدن. زمزمه نیمه دوم سال شنیده میشه.
من زندگي مي كنم...ما را در سایت من زندگي مي كنم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 112 تاريخ: پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 14:21
توو خواب و بیدار می شنوم که یکی داره با قفل در ور میره و تلاش برای انداختن کلید به قفل.
اوایلش سعی می کنم بی توجه بشم و توو خواب به خودم میگم: اشتباه می شنوم و بی توجه باشم بهش.
اما وقتی صدا بیشتر می شه و طولانی تر، از روو تخت پا میشم و می دوم سمت در.
خبری نیس. حتی چراغ راهرو هم خاموشه اما من مطمئنم که صدای ور رفتن با قفل و کلید رو شنیدم.
یمی از بزرگترین ترس های الانم شده همین صدا و وحشت زده شدن
:-(
من زندگي مي كنم...نکته: و این کشف شامل مواقعی که با تو با خنده لاک می زنم نمی شود :-)
من زندگي مي كنم...ما را در سایت من زندگي مي كنم دنبال میکنید
برچسب: لاکی, نویسنده: بازدید: 108 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 19:31