من زندگي مي كنم

خرید بک لینک
284- بیا بمانیم285- ماي عميق286- سينما افريقا287- شکر288- شازده کوچولو289- تو فقط گوش بده290- آرامش به سبک زنانه291- proof292- سه فرهاد، با هم، در کنار من293- خونهء نقلي گيگيلي294- انرژی رگهای من295- خونهء ما296- سخته297- حامی298- نشونه299- سيكا300- وام مسكن301- همه حس های من302- اولين ها303- سيارك من304- 6/6305- سهم دوشاب306- هوش ِ زیادی307- فولدر د من زندگي مي كنم...

ما را در سایت من زندگي مي كنم دنبال می‌کنید

برچسب: دیدار, نویسنده: بازدید: 124 تاريخ: پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 14:21

سه هفته اینجا بودنت زود تموم شد. مثل خوابی خوش که وقتی بیدار میشی می خوای بازم خواب بخوابی. حتی در بیداری هم با فکر کردن بهش، لبخند به لب میآرهو

میگن: روزهای خوشی که آدم پشت سر میذاره تنها روزهایی هستن که در زمره سال های عمر حساب میشن. اگه بخوای اینطوری حساب کنی من خیلی جوانم و از اردیبهشت به اینطرف که از مسافرت برگشتیم فقط 3 هفته به سال های عمر من اضافه شده.

مرسی که هستی، اومدی، با هم تجربه های جدید ساختیم.

من زندگي مي كنم...

ما را در سایت من زندگي مي كنم دنبال می‌کنید

برچسب: خوابی, نویسنده: بازدید: 136 تاريخ: پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 14:21

مطمئنم همون اندازه که زبان علم، آلمانیه؛ زبان مکالمه بین المللی، انگلیسیه؛ زبان بی خیالی و شادی، اسپانیاییه؛ زبان مهربونی، ایتالیاییه، زبان صداقت، آذریه، زبان قدمت و تاریخ، کُردیه؛ زبان عشق هم فرانسویه.اصلا خدا زبان فرانسه رو برای بیان عشق به وجود آورد.بی دلیل نیست که آهنگ های فرانسوی این همه به دل می نشینن.حتی اگه فرانسه هم بلد نباشی می تونی از شنیدنش غرق در نشاط بشی.بی خود نیس که سلن دیون ای من زندگي مي كنم...

ما را در سایت من زندگي مي كنم دنبال می‌کنید

برچسب: زبان,فرانسوی, نویسنده: بازدید: 122 تاريخ: پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 14:21

دیروز که رفته بودم نمایشگاه تجهیزات ورزشی خانم لیلا رجبی رو دیدم. چقدر این زوج دوس داشتنی هستن.با دیدن لیلا همیشه حس توانمندی آشکار شده در خانومها رو می بینم.چیزی که برام همیشه تحسین برانگیزه رفتار این زوج با همدیگه در اجتماع هست: نگاه های پر از محبت و تلاش و اراده.جالب بودکه اکثر مردم می اومدن باهاشون عکس بگیرن. خانومایی که فقط با لیلا عکس می گرفتن و مردمانی که میرفتن با همسرش عکس بگیرن و ایشو من زندگي مي كنم...

ما را در سایت من زندگي مي كنم دنبال می‌کنید

برچسب: ورزشی, نویسنده: بازدید: 127 تاريخ: پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 14:21

چه خوبه که امسال تعطیل ها اکثریت افتادن روز شنبه :-)

یه حس خوبیه چند روز پشت سر هم تعطیل باشه و مهتر از همه اینه که تعطیلی شنبه می افته روو تعطیلی آخر هفتهء خارجی ها.

دیروز از صب نشستم به درس خوندن. یادگیری زبان خارجکی.

تو: من الان بیدار شدم

من: از صدات مهلومه :-)

تو: می دیر بیدار نشدم، ساعت امروز تند تند حرکت کرده زود رسیده به ظهر :-)) وگرنه من همون وقت قبل بیدار شدم.

من با خنده: قول میدم این جمله ات رو حتما توو وبلاگم یادداشت کنم.

هم دیگه. خخخخخخخخ

من زندگي مي كنم...

ما را در سایت من زندگي مي كنم دنبال می‌کنید

برچسب: تهطیل,مشترک, نویسنده: بازدید: 142 تاريخ: پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 14:21

روزها داره کوتاه میشه و من غصه ام میشه.

کاملا نمونه بارز از یه متولد ماه شکفتن هستم :-) روزهای بلند و آفتابی و ملایم، میشن دلخواه من.

که صب از خواب بیدار بشی ببینی هوا روشنه و خورشید نور ملایمی داره.

که شب که می خوای برگردی خونه، باز هوا روشن باشه.

می دونی، روزای پاییز و زمستون رو زمانی دوس داشتم که با هم می رفتیم خونه. دیگه اون موقع، همه روزها و شب های سال برام همون ساعت های طولانی و آفتابی بودن.

امروز صب بیدار شدم و متوجه شدم روزا خیلی کوتاه شدن. زمزمه نیمه دوم سال شنیده میشه.

من زندگي مي كنم...

ما را در سایت من زندگي مي كنم دنبال می‌کنید

برچسب: روزهای,بلند,آفتابی, نویسنده: بازدید: 132 تاريخ: پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 14:21

یه مدیر تولید داریم که تجربیات جالبی داره. یکی از قشنگنرین هاش رو دیروز برام تعریف می کرد. تجربه زیبایی از کار کردن با آلمانی ها:از کار کردن با آلمانی ها یه نکته مهم یاد گرفتم: کار رو باید با عشق انجام داد. تا زمانی که به کارت علاقه نداشته باشی توو زیباترین اتاق هم خسته میشی اما اگه علاقمند به کار باشی تا ساعت 3 نصفه شب هم سر کار بمونی خسته نمیشی. هر موقع فک کردی به کارت علاقه نداری حتما استعفا ب من زندگي مي كنم...

ما را در سایت من زندگي مي كنم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 112 تاريخ: پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 14:21

این دومین یا سومن بار هست که شب از خواب می پرم.

توو خواب و بیدار می شنوم که یکی داره با قفل در ور میره و تلاش برای انداختن کلید به قفل.

اوایلش سعی می کنم بی توجه بشم و توو خواب به خودم میگم: اشتباه می شنوم و بی توجه باشم بهش.

اما وقتی صدا بیشتر می شه و طولانی تر، از روو تخت پا میشم و می دوم سمت در.

خبری نیس. حتی چراغ راهرو هم خاموشه اما من مطمئنم که صدای ور رفتن با قفل و کلید رو شنیدم.

یمی از بزرگترین ترس های الانم شده همین صدا و وحشت زده شدن

:-(

من زندگي مي كنم...

ما را در سایت من زندگي مي كنم دنبال می‌کنید

برچسب: صدای,تلاش,برای,کردن, نویسنده: بازدید: 140 تاريخ: پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 14:21

دارم کتاب میخونم تا وقتش برسه برم آزمایش.یهو به خودم میام و صدای نفس کشیدن های آروم و گاه کمی صدادارت منو به خودم میاره. به نظرم آرامش بخش ترین و بهترین و شنیدنی ترین صدایی هست که دوس دارم بشنوم. که لذت همه جهان عستی رو این صدا در وجودم ریخت و همه قلب منو از احساس زنده بودن و خوشبخت بودن پر کرد.مدتهاست که اینجا در تنهایی نشستم و فقط صدای نفس های خودمو شنیدم.ناخودآگاه شرمنده میشم که چرا داشتم کتا من زندگي مي كنم...

ما را در سایت من زندگي مي كنم دنبال می‌کنید

برچسب: صدای,امنیت,زندگی, نویسنده: بازدید: 133 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 22:52

به نکته مهمی پی برده ام: لاک زدن در تنهایی، صرفا برای گمراه کردن می باشد. گمراه کردن از دلتنگ شدنت

نکته: و این کشف شامل مواقعی که با تو با خنده لاک می زنم نمی شود :-)

من زندگي مي كنم...

ما را در سایت من زندگي مي كنم دنبال می‌کنید

برچسب: لاکی, نویسنده: بازدید: 108 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 19:31

صفحه بندی